Alla inlägg under november 2009

Av Shawnee / Sania - 20 november 2009 09:09

Crying Candy Canes & Dreadful Diary Drains - En av de låtar som nästan går att spela nu.



Ja, precis som jag sa går den nästan att spela. Igår satt jag och Shawnee i ett rum och spelade lite och vi kunde spela igenom flera låtar ganska bra. Några ska jag ändra på, och några är inte riktigt klar men vi kunde spela Killaway Time, Closure, Crying Candy Canes & Dreadful Diary Drains och men några små svårigheter kunde vi även spela Silent Sparkles (om vi sänker den lite) och Angelica's song.


Ja, ni får gärna säga vad ni tycker om den - konstruktiv kritik is da shiet (Y)

...Kass kvalitet, men det hoppas jag att ni inte bryr er så jättemycket om.


Synd för oss att jag råkade ändra bild till den fulaste jag kunde hitta, för att sedan inse att jag inte har den bra bilden på datorn. Nu har vi en ganska så okay bild. (Tar tillbaka den sista meningen)


Och sen tänkte jag nämna att vi troligen tänker byta bandnamn.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards