Alla inlägg under september 2009

Av Shawnee / Sania - 7 september 2009 17:54

Vad aktiv vi är! (Känn hur sarkasmen flödar)

Här kommer lite uppdatering:


  • Jag och Shawnee håller på att leta gitarrist och trummis
  • Tydligen har Gabbi undrat om vi är sugen på att spela på bg någon gång om det behövs folk (Måste nog repa lite då)
  • Angelica's song och Silent Sparkles är nästan helt inövade
  • Shawnee har skrivit massa bra på Okay, you lost me och jag har kommit på melodi och lite komp på 1500 days (Som jag kanske ska göra om helt, men jag är inte säker)

Nu sitter jag och letar igenom 42-grejer på datorn och hittar söta videos och bilder - Kanske får för mig att lägga upp dom på bloggen senare?

Av Shawnee / Sania - 2 september 2009 22:51

Nu var det ett bra tag sedan vi uppdaterade...

Skolan har börjat, saker måste göras och tiden är... ja, var fan är den?

Den här veckan har jag och Shawnee spelat några gånger, men inte så noga. Vi har snart fått in Angelica's song och med lite tur så får vi kanske också in Silent Sparkles och Final Lie någon gång snart också ;>


Jag tycker att låten ska gå saktare... Vi gör den nog saktare när vi spelar in den. Kanske? -

Ovido - Quiz & Flashcards