Direktlänk till inlägg 14 juli 2009

Yeah, I'm a Sixteen-timer

Av Shawnee / Sania - 14 juli 2009 17:26

Lägenheten luktar pirog. Shawnee har precis åkt hem. Jag saknar henne.


Över till det relevanta, jag och Shawnee spelade in två låtar idag! Önskar att vi skulle ha hunnit nån mer, men det kommer fler dagar. Den här låten heter Yeah, I'm a Sixteen-timer och jag hoppas att ni gillar dem. Tills vi hittat en gitarrist får jag spela gitarr och det är ju... fint x)


Kommentarer uppskattas :D


//Sania

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shawnee / Sania - 20 november 2009 09:09

Crying Candy Canes & Dreadful Diary Drains - En av de låtar som nästan går att spela nu. Ja, precis som jag sa går den nästan att spela. Igår satt jag och Shawnee i ett rum och spelade lite och vi kunde spela igenom flera l...

Av Shawnee / Sania - 6 oktober 2009 18:14

Nu var det ett tag sedan vi uppdaterade! Ja, det har ju varit lite körigt med skola och sånt, och vi har inte haft så mycket nytt att komma med.   Idag spelade jag och Shawnee med Linn, och nu är hon med i bandet på bas och gitarr! Det är jättebr...

Av Shawnee / Sania - 7 september 2009 17:54

Vad aktiv vi är! (Känn hur sarkasmen flödar) Här kommer lite uppdatering:   Jag och Shawnee håller på att leta gitarrist och trummisTydligen har Gabbi undrat om vi är sugen på att spela på bg någon gång om det behövs folk (Måste nog repa lite då)Ange...

Av Shawnee / Sania - 2 september 2009 22:51

Nu var det ett bra tag sedan vi uppdaterade... Skolan har börjat, saker måste göras och tiden är... ja, var fan är den? Den här veckan har jag och Shawnee spelat några gånger, men inte så noga. Vi har snart fått in Angelica's song och med lite t...

Av Shawnee / Sania - 15 augusti 2009 17:01

Alla coola band har en logga. Jag tycker att 42 kan ha en logga ändå, trots att vi inte spelat in någon låt och sist vi stod på scen var längesedan, då vi spelade covers och hette Sweet Billy (och lät som något som katten släpat hem).   Nu måste vi b...

Ovido - Quiz & Flashcards